marți, 24 septembrie 2013

BGU University Entrance Square, Chyutin Architects

Pe perioada studenţiei am tot dat peste imaginea aceasta în calculatorul meu, când căutam orice legat de peisagistică, puf, apărea. M- bântuit tot timpul. Mă uitam, într-un anumit sens şi măsură îmi plăcea, dar nu reuşeam să-i dau atenţie... nu o legam de un proiect, nu ştiam de unde este, dar era întipărită în subconştient


Ceea ce, de altfel, se întâmplă şi acum... imaginea încă există în subconştientul meu, dar ceea ce e nou - sunt informaţiile pe care le-am găsit. Este o amenajare la intrarea într-un campus din Israel, Ben- Gurion University, dar am rămas la aceeaşi părere... este o amenajare "curată", elegantă, fără nimic de reproşat, deşi poate e prea plată; îmi place, dar rămâne într-un fel în subconştient, fără să apară în conştient, fără să mă impresioneze. "Da, proiectul ăla peste care am tot dat întotdeauna... să căutăm mai departe." Se mai întâmplă şi aşa, ce-i drept.






[Sursă]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu